.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مستندآق اولرساخته می شود

فریدون قدیمی درحال آماده سازی شرایط ساخت مستندآق اولراست.

این مستندساز که پیش از این مستندهای قلعه رودخان و درجستجوی گوزن شمالی اوموردتوجه کارشناسان قرارگرفت درحال مذاکره باعومل وانتخاب بازیگراین فیلم مستنداست.

قدیمی فیلم داستانی کوتاه جشن مهرگان و فیلم داستانی بلند همیشه باران و مجموعه مستندسفرنامه کربلا و مستند غار آویشو را در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکراست : منطقه آق اولر كه در ييلاقات و كو هستانهاي شهر ستان تالش وا قع شده ، از مكانهايي است كه طبيعت و مناظر بكر و دست نخورده دارد دره هاي عميق مراتع وسيع و سر سبز ، كو ههاي بلند بر افراشته و چشمه هاي زلال و پر آب معدني از ويز گيهاي طبيعي منطقه آق اولر است ، گور ستانهاي پيش از تاريخي منطقه آق اولر كه در سالهاي اخير از دل خاك سر بر آورده اند شناسنامه قوي و معتبري براي اين منطقه محسوب مي شود ،اين گو رستانها متعلق به نيمه دوم هزاره دوم قبل از ميلاد مي باشد و آثار مختلفي مانند ابزار آلات زندگي روز مره ، سلاحهاي جنگي و سائل تزئين و زينت و... از آنها يافت شده است غير از اين گو رستانها 3 بناي معماري متعلق به دوران قاجاريهدر منطقه به چشم مي خورد كه يكي از آنها كه كاخي ييلاقي براي حاكم منطقه بوده ، هم اكنون در حال مر مت است و بعنوان پا يگاه سازمان ميراث فر هنگي و گر دشگري در نظر گرفته شده است خانه ييلاقي ديگر حمام آق اولر كه با يك معماري منحصر بفرد ساخته شده است . ا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سعید 9 تير 1389
من بی صبرانه منتظر دیدن مستن ایشان هستم .امیدوارم مثل مستند قلعه رودخان وغار اویشو ایشان جذاب ودیدنی باشد
کاوه 9 تير 1389
من یک تالش هستم از اینکه باخبر شدم اقای قدیمی در حال ساخت این مستند می باشد بسیار خوشحال شدم.موفق باشند
محمد احسان پور 4 شهريور 1389
خواهشمندم در خصوص این مستند اطلاعات بیشتری عرضه نمایید.اق اولر منطقه بسیار تاریخی وباشکوهی هست که می تواند موضوع ساخت برنامه های مستند سازان قرار بگیرد.


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.